– Rese- och Turistnäringen är spretig och består av många aktörer spridda över hela landet, på olika nivåer och med olika funktioner. Näringens aktörer måste bli bättre på att samverka och göra affärer. Annars hindras tillväxten. Vår community är därför ett konkret verktyg för att utveckla företagandet och skapa tillväxt i näringen, säger RTS vd Jan Lundin.
I slutet av oktober lanseras en community på Trip Affärsnätverk. Den nya community som RTS skapar kommer att fokusera på möten, kunskapsutbyte och affärer och vara gratis för företagare, entreprenörer och andra intressenter. Nätverket har idag cirka 3 000 medlemmar.
Trip Affärsnätverk riktar sig i första hand till alla yrkesverksamma inom näringen, men även till investerare och offentliga aktörer som vill bidra till näringens utveckling och framtida affärsmöjligheter. Målsättningen är att communityn ska engagera majoriteten av rese- och turistnäringens aktörer och på längre sikt även från övriga Norden och Östersjöregionen.
I slutet av oktober lanseras en community på Trip Affärsnätverk. Den nya community som RTS skapar kommer att fokusera på möten, kunskapsutbyte och affärer och vara gratis för företagare, entreprenörer och andra intressenter. Nätverket har idag cirka 3 000 medlemmar.
Trip Affärsnätverk riktar sig i första hand till alla yrkesverksamma inom näringen, men även till investerare och offentliga aktörer som vill bidra till näringens utveckling och framtida affärsmöjligheter. Målsättningen är att communityn ska engagera majoriteten av rese- och turistnäringens aktörer och på längre sikt även från övriga Norden och Östersjöregionen.