-Den nya rådgivargruppen gör att vi på Visit Sweden breddar våra nationella möjligheter att få ut Sverige som destination i fler relevanta målgruppssammanhang, säger Ewa Lagerqvist som är VD för Sveriges marknadsföringsbolag, Visit Sweden i ett pressmeddelande.
Svensk Turisms Advisory Board till Visit Sweden består av:
Marcus Risberg, vd, TallinkSilja
Krister Svensson, försäljningschef, SJ
Thomas Laurell, strategichef, Swedavia
Mats Hedenström, näringspolitisk chef Svensk Handel
David Salsbäck, kommunikation- och hållbarhetsdirektör, Axel Johnson
Filip Ekvall, Sverigechef H & M
Camilla Zedendahl, vd Kungliga Djurgårdens intressenter
Maria Jonasson, vd Gålö Havsbad
Mattias Hultgren, försäljningsdirektör, Scandic Sverige
Jonas Siljhammar, vd, Visita
Svensk Turisms Advisory Board blir enligt ett pressmeddelande en levande grupp som kan förändras över tid och utifrån behov.
5 kommentarer