Annons:

Inför TNM2020: ”Viktigt att vi står enade”

Supreme Travels vd och ägare Jon Tormodsson ser fram emot att gå på Travel News Market den 5 november. Han tror att djupare samarbeten och flexiblare villkor är två nyckelfaktorer fram för att reseindustrin ska överleva corona.

HÄR ANMÄLER DU DIG GRATIS TILL TRAVEL NEWS MARKET

Varför vill du gå på Travel News Market i år?
Viktigare än någonsin att träffa branschkollegor. Branschen lever i allra högsta grad och det behöver vi visa. Det är viktigt att vi står enade inför de utmaningar som finns.

Vem vill du helst träffa?
Har en lista på flera leverantörer som jag skall träffa. Blir härligt att ses igen.

2020 är året som reseindustrin aldrig glömmer. Vad ska reseindustrin göra för att överleva? 
Djupare samarbeten. För oss researrangörer behöver vi se över kunderbjudandet med bland annat. Flexiblare villkor vilket gör att hela ledet behöver anpasssa sig, flygbolag, hotell, transporter, evenemang. Paketreselagen behöver ses över och anpassas till verkligheten.

Vill du ge oss ditt bästa TNM-minne?

Första året. Otroligt glädjande att så många dök upp, visade tydligt att branschen behövde TNM, speciellt efter TUR lades ned.

Jon Tormodsson, ägare och VD på Supreme Travel ser fram emot Travel News Market den 5 november.

Namn: Jon Tormodsson
Titel: Ägare och VD på Supreme Travel
Familj: Fru och två tonårssöner

Bor: Göteborg
Senaste resa: Geneve
Reser jag aldrig utan: Pass, bra kreditkort
Favorithotell: Kimpton Eventi NYC
Favoritreseapp: Google Maps

Flygbolag som jag åker helst med:  SAS och Icelandair
Favoritdestination bortom min egen: Bangkok
Min drömresa: Japan
Detta vet vi inte om dig: Har spelat innebandy på elitnivå.

HÄR ANMÄLER DU DIG GRATIS TILL TRAVEL NEWS MARKET

Kommentarer är stängda.