HÄR BOKAR DITT FÖRETAG EN MONTER
Och här kan du som vill besöka Travel News Market registerera dig.
”Vårt mål med Travel News Market är att alla våra kunder, både köpare, leverantörer och besökare, ska få ut så mycket som möjligt av att vara på plats och både skapa nya affärskontakter och kunna mingla med existerande kunder och branschkollegor”
En av nyheterna är vårt utökade fokus på Travel Technology.
– Vi ser hur branschen efterfrågar mer kunskap och självsäkerhet inom detta område och vi vill erbjuda en plattform både genom att föra samman travel tech företag och beslutsfattare inom branschen men också genom relevanta diskussioner och debatter som belyser detta ämne i Travel News Studio, säger mässgeneralen Paulina Lund.
![](https://i0.wp.com/www.travelnews.se/wp-content/uploads/2022/04/Luke-Boulton-and-Paulina-Lund-1.jpg?resize=476%2C635&ssl=1)
Det är fler travel tech företag på plats än något år tidigare och tillsammans med SBTA håller vi just nu på att spika de sista detaljerna för ett spännande frukostseminarium, håll ögonen öppna!
Tidigare i år lanserade vi Travel News Buyers Club, en plats för köpare inom resebranschen att mötas, utbyta erfarenheter och ta del av det senaste inom reseindustrin. För att kvalificeras som en medlem i Buyers Club är man en köpare av reserelaterade produkter och tjänster och arbetar för en resebyrå, arrangör, inom möten och events eller för ett företag som arrangerar möten och affärsresor för sina anställda och kunder.
Gäster på Buyers Club Malin Richert och Franciska Hollström Västindienspecialisten. Gäster på Buyers ClubJan Knutola, Mia Sjögren, Pontus Svensson, Jonatan Svensson TUI.
Vi började med en lyckad after work på Scandic Continental och nästa event blir Buyers Club på TNM i Stockholm 9 november. Som medlem i TNM Buyers Club har man möjlighet att få förmåner som exempelvis tillträde till Buyers Club Lounge med lunch, biljett till TNM festen med mera.
Förra året introducerade vi ett nytt mötesbokningssystem, första året är alltid en utmaning både för oss och våra kunder och vi har förstått hur vi kan vara tydligare med kommunikationen kring hur våra besökare kan förboka sina möten.
– Vårt mål med Travel News Market är att alla våra kunder, både köpare, leverantörer och besökare, ska få ut så mycket som möjligt av att vara på plats och både skapa nya affärskontakter och kunna mingla med existerande kunder och branschkollegor, säger Luke Boulton, mässgeneral.
Det är anledningen till att vi ställer utförliga frågor i TNM registreringen. Vi vill på ett enkelt sätt skapa en matchmaking och kunna rekommendera våra besökare vilka de bör träffa på plats. Detta är nödvändigt för att få ut så mycket som möjligt av dagen.
Ytterligare en nyhet är att vår efterfest sker direkt efter mässans avslutning på plats i kongressanläggningen en trappa upp
– Vi har lyssnat till feedback från tidigare år och bestämt oss för att göra festen mer tillgänglig, säger Paulina Lund.
Under dagen är det fokus på förbokade möten, nätverkande och seminarier och klockan 17.00 öppnar vi dörrarna till efterfesten, en trappa upp på Waterfront kommer det serveras mat, dryck och den som har kraft kvar efter en dag på mässgolvet kan dansa loss till vårt liveband.
Biljetter till efterfesten kommer att släppas inom kort.
En kommentar