Här hittar du programmet och här är anmälningslänken. Det är gratis och alla som arbetar i besöksnäringen och reseindustrin är varmt välkomna.
– Detta är vårt sätt att vara med vid återstarten av reseindustrin. Vi börjar i Helsingborg och sen ska vi fortsätta över hela landet nästa år. Detta kommer att bli en blandning av Dagens Industrins Gasellen och Dagens Nyheters Gulddrake, lovar Travel News chefredaktör Viggo Cavling.
– Vår förhoppning är att samla alla stakeholder på destinationen som arbetar med turism och prata om vilka våra utmaningar är: Hur kan den regionala flygplatsen bli bättre? Hur lockar vi stora event till vår stad? Varför funkar inte taxibolaget bättre? Dessa frågor ska vi söka svaret på under eventet.
Vi vill peppa och coacha. Detta ska coachen Philip Diab, känd från TV hjälpa till med.
Hur lockar vi internationella gäster med stora plånböcker till vår stad. Här kommer det tips från Alexandra Fält som är Hospitality Consultant och arbetat länge på ett av New Yorks bästa lyxhotell.
Vi kommer att ta med oss data från Benchmark Alliance. Vilken destination i Sverige har bäst RevPar? Hur står sig Helsingborg i den nationella tävlingen.
Målet är förstås att alla ska tjäna mer pengar. Allt enligt logiken, ju rikare Travel News läsare är desto mer pengar tjänar även vi.