Namnbytet till LIWLIG representerar mer än bara en ny identitet; det signalerar en vision där hela företagsgruppen förenas för att leverera tjänster av hög kvalitet på en ny nivå, skriver man i ett pressmeddelande.
Under det nya namnet LIWLIG lanseras också konceptet ”All Access”, vilket ger kunder tillgång till en heltäckande palett av tjänster och möjligheter som inte tidigare funnits i samma omfattning. Genom att samla expertisen från kontoren i Finland, Sverige, Norge och Danmark, skapar LIWLIG ett heltäckande erbjudande med allt från insiktsdriven strategi till kreativa lösningar och genomförande i världsklass.
”Att vi nu går över till namnet LIWLIG är ett bevis på vår strävan att skapa en samlad och enhetlig upplevelse för våra kunder, där de kan få ’All Access’ till våra resurser och kompetens,” säger Timo Aalto, VD för LIWLIG Group i ett pressmeddelande och fortsätter. ”Detta markerar början på en ny era där vi med stolthet kan säga att vi är en enda stor gemenskap med ett gemensamt mål: att skapa värde och driva framgång för våra kunder.”
”Trots alla spännande nyheter kan våra kunder vara trygga med att de människor de känner och litar på, liksom våra lokala verksamheter, förblir desamma. De välbekanta teamen i Finland, Sverige, Norge och Danmark kommer fortsatt att leverera samma exceptionella engagemang, service och lokala expertis som alltid har definierat framgången i våra kundrelationer,” understryker Sofi Franzén, VD LIWLIG Sverige.
Med 370 medarbetare och fem kontor strategiskt placerade i Finland, Sverige, Norge och Danmark erbjuder LIWLIG ett brett spektrum av tjänster inom event, kommunikation och marknadsföring.