”Vi är alerta, agila, kreativa, men framför allt för att vi har 45 år inom hotelldrift”
Varför var Hotel Legacy Group med och deltog som partner på Travel News Business Forum i Göteborg?
För att sprida budskapet om att interiör och design behöver inte alltid vara kostsamt och övermäktigt men måste alltid hänga ihop med medarbetare och känslan men vill förmedla. Allt för att skapa intryck, uttryck och avtryck.
Vad är ert budskap till reseindustrin i Sverige?
Att ta hand om den produkt man har, köra ett face lift om så behövs, inte sitta och vänta på stora renoveringar. Skapa en känsla av tillhörighet, satsa på storytelling och engagemang inhouse så kommer det spridas till gästen så mycket mer naturligt.
Varför ska aktörer i reseindustrin välja er?
För att vi är alerta, agila, kreativa men framför allt för att vi har 45 år inom hotelldrift vilket gör oss till ett trovärdiga och förhoppningsvis kan ses som ett värdefullt bollplank inom koncept, design, inköp, leverans, flöden inom inredningsområdet och med utbildning i bl a service och utveckling av organisationer och ledningsgrupper.
Den tydligaste trenden i reseindustrin 2023?
Mycket för pengarna. Plånboken är tajtare vilket ökar allas förväntningar på upplevelse och leverans.
Vem i reseindustrin i Sverige vill du ge ett pris?
Alla som ger av sitt hjärta för att leverera fantastiska intryck och oförglömliga avtryck.
Namn: Anna Olbers
Titel: Grundare av Hotel Legacy Group
Familj: Ebba 15, Gustav 12
Bor: Göteborg
Senaste resa: Ljuvliga Cinque Terre
Mitt viktigaste nyckeltal: Glädje
Favorithotell: Finns för många!
Bästa färjebolaget: Svarar patriotiskt Stena Line
App jag inte kan leva utan på resa: Väderapp
Flygbolag som jag åker helst med: SAS
Favoritdestination: Blir lätt förälskad i nya resmål, så just nu Cinque Terre 🙂
Min drömresa: Maldiverna
Detta vet vi inte om dig: Har en hemlig författardröm!