Annons:

Ny kampanj ska sälja in SkyTeam till SAS Eurobonus-medlemmar

SAS lanserar en ny kampanj för att öka kännedomen om sina SkyTeam-partners.  EuroBonus-medlemmar kommer att ha möjlighet att tjäna upp till en miljon bonuspoäng genom att flyga med olika flygbolag i SkyTeam-nätverket. 

Kampanjen pågår från den 8 oktober till den 31 december och ger medlemmarna en chans att tjäna betydande belöningar för att engagera sig i och upptäcka nya flygmöjligheter inom alliansen. 

Aron Bäckström, SAS

– I höst bjuder vi in våra EuroBonus-medlemmar att utforska världen med SkyTeam. Det är en otrolig chans att njuta av mångfalden av destinationer och tjänster som finns tillgängliga via våra allianspartners. Vi vill belöna lojala kunder och samtidigt uppmuntra dem att fatta välgrundade beslut om sina resor – för när man väl flyger är det ett smart val att välja en SkyTeam-partner, säger Aron Backström, Vice President Product & Loyalty på SAS i ett pressmeddelande. 

Belöningarna baseras på hur många olika SkyTeam-partners som medlemmarna flyger med under kampanjperioden: 

– Flyg med 5 olika partners och få 10 000 bonuspoäng.  

– Flyg med 10 olika partners och få 100 000 bonuspoäng. 

– Flyg med 15 olika partners och få en miljon bonuspoäng.  

Bland de SkyTeam-flygbolag som kan komma ifråga finns Air France, China Airlines, Delta Airlines, KLM, Korean Air och många fler. 

Comments

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Våra regler är enkla:Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 kommentarer Öppna
På nytt jobb