Halvdagsseminariet i Skrapan på Södermalm bjuder på föredragshållare från exempelvis Google, Microsoft, Visit Skärgården och Naturens Bästa.
Bland deltagarna märks representanter från Ving, Lastminute, ebookers, Visit Tech, SHR, SVB, Travellink och Ticket.
– Tyvärr saknar vi aktörer bland seminariedeltagarna som har liten försäljning via nätet. För dem finns mycket inspiration och kunskap att hämta, säger Peter Hellman, som tillsammans med Tillväxtverket satt ihop programmet.
Det är även Peter Hellman som presenterar Tillväxtverkets färska rapport om affärsmodeller och kommunikation via nätet för rese- och turistnäringen. Bland föreläsare märks också:
Mats Lundqvist, undersökningsföretaget Ipsos, talar om kundernas beteende på nätet
Charlie Eldh från CMS, berättar om nya affärs- och betalningsmodeller via mobilen
Google presenterar nya produkter och tjänster inom sökmotorsmarknadsföring.
Travel News är mediapartner för seminariet.
Bland deltagarna märks representanter från Ving, Lastminute, ebookers, Visit Tech, SHR, SVB, Travellink och Ticket.
– Tyvärr saknar vi aktörer bland seminariedeltagarna som har liten försäljning via nätet. För dem finns mycket inspiration och kunskap att hämta, säger Peter Hellman, som tillsammans med Tillväxtverket satt ihop programmet.
Det är även Peter Hellman som presenterar Tillväxtverkets färska rapport om affärsmodeller och kommunikation via nätet för rese- och turistnäringen. Bland föreläsare märks också:
Mats Lundqvist, undersökningsföretaget Ipsos, talar om kundernas beteende på nätet
Charlie Eldh från CMS, berättar om nya affärs- och betalningsmodeller via mobilen
Google presenterar nya produkter och tjänster inom sökmotorsmarknadsföring.
Travel News är mediapartner för seminariet.
För mer information och anmälan, klicka här.