Annons:

gta-arets-saljare

Motivering:
Tina är först på jobbet – och lämnar sist, alltid med glatt bemötande mot både kunder och kolleger. En mycket proffsig affärsresesäljare som  besitter en enorm destinationskunskap och som inte kan passera ett hotell ute på sina många resor över världen utan att inspektera det.  Hennes trogna kunder älskar den hjälp de får med sina resor varhelst i världen de befinner sig, närhelst på dygnet.


Intressen:
Att resa, men också mat och vin och svampplockning på höstarna.

 

När trivs du allra bäst på jobbet?
När jag får utmaningar, jag vill inte vara ordermottagare. Och när jag har kolleger som ställer upp i vått och torrt, och det har jag.

 

Tuffaste utmaningen?
När jag som helt ny säljare på Fallenius resebyrå fick in paret som vunnit en större summa pengar och skulle förverkliga sina drömmar och åka jorden runt. Men jag fixade det, och de blev jättenöjda.

 

Varför borde du bli Årets resesäljar?
Jag hoppas och tror att mina kunder märker att jag stortrivs med mitt arbete och att jag engagerar mig fullt ut. Jag gillar helt enkelt att ge bra service.

 

Motivering:
Mimmi lever, andas och älskar resor, hon ger alltid max och bästa personliga service. Kunder ringer från hela Sverige som nåtts av ryktet om hennes kunskap och förtroendeingivande sätt, och kanske bäst i Sverige på kryssningar. En passionerad säljare och som en leverantör säger: ”Om alla resebyråer hade resesäljare som Mimmi skulle resebranschen gå mycket bättre”.


Intressen:
Jobba, resor, musik, film, dans och matlagning

 

Tuffaste utmaningen i jobbet?
När jag var färdledare för en stor grupp på Jamaica hamnade vi en liten strandrestaurang, som inte alls kunde hantera en sådan stor grupp. Så jag fick kavla upp ärmarna och hoppade in som servitris. Efteråt undrade restaurangpersonal om jag kunde komma tillbaka och servera även nästa dag.

 

När trivs du bäst på jobbet?
När det är mycket gruppbokningar och förfrågningar efter reguljärpaket.

 

Varför borde just du väljas till Årets Resesäljare?
Det bästa jag vet är att fixa det kunderna vill h. Att jag också jobbar med flera andra resebyråer för att få deras försäljning att öka gör mig extra glad, jag vill visa att personlig service vinner i längden.

 

Motivering:
Inget är omöjligt i Alexandras värld. En mycket duktig resesäljare som med energi och glädje ger fingertoppsservice i alla lägen. Hon tar egna initiativ och hjälper gärna kollegerna med energi och glädje, som en del av Tickets särskilda expertteam på flyg. Och mitt i allt är hon en av eldsjälarna som tar hand om kunderna på Facebook och twitter.


Intressen:
Resa, skidåkning & träning

 

När trivs du allra bäst på jobbet?
När det är högt tempo, mycket att göra och jag har ett glatt team runt om mig.

 

Tuffaste utmaningen?
När jag bokade en hel orkester på en flight. Det var Mr Cello, Mr Banjo och Mr Harpa. Vi skrattar fortfarande åt det på kontoret.

 

Varför borde du bli Årets resesäljar?
För att jag är ett levande exempel på hur långt man kan komma med en positiv inställning mot kunder, kollegor och leverantörer.

 


Kommentarer är stängda.

Tour Pacific söker passionerade resespecialister!
Sista ansökningsdag:
3 mars 2025
Business Area Manager – Solresor
Sista ansökningsdag:
24 februari 2025
Sydamerikaexperten söker en passionerad resesäljare!
Sista ansökningsdag:
19 februari 2025