Annons:

Travellinks mobila tänk avslöjas på TN Studio Digital

Travellink ligger i framkant för mobila och digitala lösningar bland affärsresebyråerna. Bodil Månsson, koncernchef för affärsresor i bolaget, har varit med från start och delar med sig av sin erfarenhet på Travel News Studio Digital 3 juni.

Varför ska folk komma och lyssna på dig på Travel News Studio Digital 3 juni?

– Travellink har alltid varit annorlunda bland affärsresebyråerna med att ha egen teknologi gällande digitala lösningar. jag har varit anställd på företaget sedan lanseringen 2001 och tror att jag har en del erfarenheter som kan vara intressanta att ta del av.

 Det är många konkurrenter från affärsresebyråerna som kommer att sitta i publiken, är du rädd att avslöja några affärshemligheter?

– Vi har alltid varit öppna med våra lösningar – så nej. Vi ser inte konkurrenter som fiender utan snarare ”kollegor” som driver oss till att bli ännu bättre.

 Hur viktig är mobilen för dagens affärsresenär?

– Användningen av surfplattor och mobiler som arbetsverktyg växer enormt. Resenären växlar mellan dessa verktyg/kanaler tillsammans med PC och då måste utbudet vara detsamma. När utveckling går så snabbt som den gör ät det alltid en utmaning att hänga med. 

 Appar eller mobilanpassade sajter – vad väljer du – och varför?

– Ja, det är något jag tänkte prata om på seminariet, så det får ni veta där. 

 Hur mobil är du i ditt resande?

–  Jag gör allt i min mobil utom läser långa dokument….. 

 Mer än 100 nyckelpersoner från mer än 50 rese- och teknikföretag har redan anmält sig till Travel News Studio Digital 3juniSheraton Hotel i Stockholm. Några av dessa företag är Ving, HRG, Ticket Biz, BCD Travel, Etraveli, Flygstolen, Reseguiden, Elite Hotels, Gothia Towers, Ligula Hospitality, Temaresor, Apollo, Skistar, Sverigeflyg och Norwegian. The Card är sponsor till seminariet.

Läs mer om programmet och anmäl dig på www.travelnews.se/tnstudio

 

 

Kommentarer är stängda.