Nomineringarna till priset baseras på 10 000 genomförda konferenser på anläggningar över hela Sverige och juryn från Congrex har utsett Thoresta Herrgård till vinnare i kategorin Bästa Service. Motivering lyder: ”Genuin känsla av att sätta gästen främst förmedlades av all serviceinriktad personal. Vårt bästa var i fokus under hela vistelsen.”
– Vi är mycket stolta över utmärkelsen eftersom vi ständigt fokuserar på värdskapet i vårt arbete. Vår ambition är att hela tiden överträffa gästernas förväntningar. Vi vill att våra gäster ska inspireras och vi ser varje gäst som en unik person vars önskemål har högsta prioritet, säger Pernilla Rehnberg, vd på Thoresta Herrgård.
Det är tredje gången som Pernilla Rehnberg mottar Congrex Stora Konferenspris. Hon har genom andra anläggningar tidigare tilldelats pris för bästa service och bästa totalupplevelse.
– Vi är mycket stolta över utmärkelsen eftersom vi ständigt fokuserar på värdskapet i vårt arbete. Vår ambition är att hela tiden överträffa gästernas förväntningar. Vi vill att våra gäster ska inspireras och vi ser varje gäst som en unik person vars önskemål har högsta prioritet, säger Pernilla Rehnberg, vd på Thoresta Herrgård.
Det är tredje gången som Pernilla Rehnberg mottar Congrex Stora Konferenspris. Hon har genom andra anläggningar tidigare tilldelats pris för bästa service och bästa totalupplevelse.