Annons:

Sista chansen – anmäl dig till TN Studio Digital nu!

Det finns några platser kvar till måndagens TN Studio Digital, så ta chansen till en digital boost på Kungliga operan 9 juni.

Det är ett fullspäckat program som väntar seminariedeltagarna på TN Studio Digital. Christina Ericsson, ansvarig för SAS digitala försäljning, Airbnb:s Nordenchef Even Heggernes, Expedias nordeuropeiska marknadschef Isabelle Pinson, Adam Chrigström, medie- och kommunikationschef på Ungdomsbarometern och Travel News digitala redaktör Urban Lindstedt delar med sig av sina erfarenheter om framgångsrika digitala strategier.

TN Studio-seminarier lockar alltid nyckelpersoner från resebranschens alla delar, så även denna gång.

I dagsläget finns en eller flera deltagare från Resecity, Sunhotels, VKL, Finn-no, Genova Omsorg, Meeting Selection, Travellink, Choice, Go Explore, Unlimited Travel Group, United Spirit Nordic, Google, Innovasjon Norge, Carlson Wagonlit, Göteborg och Co, Big Travel, Resevaruhuset, Know It, Gothia Towers, Resebemanning, Taktikon, Taxi Stockholm, Visit Britain, Saltour, Apollo, Booking.com, Milou, Avis, Visit Åland, Marriott, Winberg Travel, Tillväxtverket, Scanworld, Amadeus, Ticmate, Visit Linköping, choice, Gfk, Connect Hotels, Solid AB, Ticket, Destination Småland, Fritidsresor, Birka, Cabonline, Swedavia, Grand Hotel, Sembo, Avega Group, ERV, Thomas Cook, Region Uppsala, Milou Communication, Malfi Management, Lighthouse.

Seminariet inleds klockan 12 med lunch. I priset 1 495 kronor exkl moms ( vid tre personer från samma företag 1 195 kronor) ingår även fika och vinmingel efter seminariets slut klockan 17.

 

Mer information och anmälan gör du här:

 

Kommentarer är stängda.