Jämförelsesajten Reseguiden.se blir ny huvudsponsor för rese- och turistmässan TUR 2011.
– TUR-mässan genomgår en förändringsprocess med målet att anpassa och utveckla sitt erbjudande mot rese- och turistnäringen. Vi har följt processen och kommer att samarbeta kring ett antal aktiviteter under mässan som stöttar förändringsarbetet, säger Michael Blaxland, vd på Reseguiden.se.
– Bland annat kommer vi att arrangera ett interaktivt torg med föreläsningar och aktiviteter samt en omfattande konsumenttävling som bygger på interaktion mellan mässbesökarna och utställarna.
Mässansvarige Per Magnusson säger att det här är ett strategiskt samarbete.
– Reseguiden.se är framgångsrika på nätet och tillför en ny dimension till mässan. Internet har förändrat villkoren för stora delar av rese- och turistnäringen, den utvecklingen vill vi följa.
– TUR-mässan genomgår en förändringsprocess med målet att anpassa och utveckla sitt erbjudande mot rese- och turistnäringen. Vi har följt processen och kommer att samarbeta kring ett antal aktiviteter under mässan som stöttar förändringsarbetet, säger Michael Blaxland, vd på Reseguiden.se.
– Bland annat kommer vi att arrangera ett interaktivt torg med föreläsningar och aktiviteter samt en omfattande konsumenttävling som bygger på interaktion mellan mässbesökarna och utställarna.
Mässansvarige Per Magnusson säger att det här är ett strategiskt samarbete.
– Reseguiden.se är framgångsrika på nätet och tillför en ny dimension till mässan. Internet har förändrat villkoren för stora delar av rese- och turistnäringen, den utvecklingen vill vi följa.