Bokningsomsättningen ökade 20 procent under perioden januari till juli. I Stockholmsområdet ökade antalet bokningar med 35 procent.
– Det är glädjande med så goda resultat, trots oron på finansmarknaden. Under det senaste året har vi arbetat hårt enligt parollen ”kunden i fokus” och att detta enkla mantra ska styra vårt arbete, säger Lena Fletcher, vd på Congrex Sweden.
Bokningen i Stockholm, Göteborg och Malmö har också hållit öppet hela sommaren för att möta kundernas krav på tillgänglighet året runt och den lokala representationen har ökats. Bokningssajten konferens.se har också förnyats.
– Det är glädjande med så goda resultat, trots oron på finansmarknaden. Under det senaste året har vi arbetat hårt enligt parollen ”kunden i fokus” och att detta enkla mantra ska styra vårt arbete, säger Lena Fletcher, vd på Congrex Sweden.
Bokningen i Stockholm, Göteborg och Malmö har också hållit öppet hela sommaren för att möta kundernas krav på tillgänglighet året runt och den lokala representationen har ökats. Bokningssajten konferens.se har också förnyats.