Annons:

Marknadsföring

Stordalen döper om Friends Arena till Strawberry, kostad: 100Mkr

Från och med den 12 juli kommer Friends Arena, Sveriges nationalarena för fotboll och hela…

Premium

”Destination dupes” – en god trendidé som riskerar bakslag

En av årets restrender sägs vara ”destination dupes”, rena dubbelgångare att besöka i stället för…

Kampanj på Arlanda ska stoppa sexuella övergrepp mot barn utomlands

Visste du att den som begår sexuella övergrepp mot barn utomlands kan dömas i Sverige?…

Strawberry lanserar en ny konferensbokningstjänst

Hotellkedjan Strawberry lanserar tillsammans med reklambyrån The Bond en kampanj för konferensbokningar där inget är…

Premium

Panelen om Visit Swedens nya kampanj, Flix och reklam för semesterresor

Veckans panel: Didrik von Seth, vd SRF, Kajsa Beausang chefredaktör/creative director Joyvoy, Mats Nyblom, vd…

Visit Swedens kampanj Sweden (not Switzerland) får tummen upp av internationell media

Efter bara några dagar har marknadsföringskampanjen om turistlandet Sverige, där Visit Sweden vill göra upp…

Global PR-kampanj: Visit Sweden sätter ner foten om förväxlingen med Schweiz

För att en gång för alla göra upp och fördela associationerna mellan länderna, och göra…

Nova ska marknadsföra BWH Hotels digitalt

Nova-byrån Pineberry blir BWH Hotels nya strategiska partner för all digital marknadsföring i Sverige, Norge…

Lisa Rönnberg på TUI är reseindustrins bästa marknadschef

TUI tilldelas i år utmärkelsen Sveriges Bästa Marknadschefer för att ha stärkt sin redan starka…

Pop-up opera i Stockholm ska marknadsföra Italien i helgen

Den 29–30 september bjuder Italienska Statens Turistbyrå stockholmare på pop up opera i det fria.…