Annons:

Här är TUI:s nya reklamfilm

Idag går TUIs nya kampanj upp i Sverige, Danmark och Finland. Kampanjen kommer bli den andra i ordningen sedan coronapandemin inleddes. Konceptet ”Still Amazing” ska påminna om att grunden med det som är härligt med att resa fortfarande finns kvar: som att få tid tillsammans och komma närmare varann, sand mellan tårna, eller morgondoppet i det salta havet. Kampanjen går även upp i Norge något senare under våren, enligt ett pressmeddelande.

Kampanjen som är producerad in-house hos TUI i Sverige och i Storbritannien lanseras något senare i år än tidigare år, ett strategiskt val för att följa det nya bokningsmönster som man ser hos konsumenterna. Syftet är att inspirera till att resa i sommar genom att påminna om känslan att vara på semester.

– Vi är väldigt stolta över att ha producerat kampanjen tillsammans över landsgränser och trots att vi inte kunnat resa och filma material i år. Vi tror att våra kunder är redo att börja drömma om att resa till sommaren nu och att tajmingen är rätt. Säger Lisa Rönnberg, marknadschef på TUI i ett pressmeddelande.

Kampanjen är en fortsättning på den tidigare ”Välkommen tillbaka”-kampanjen som löpte under förra året.

https://youtu.be/RzKjK1N6eVw

2 kommentarer

  1. Kenneth.GH@gmail.com: Hoppas det TUI man vill förmedla gäller TUI hela vägen inte bara betala dyrt sen åka med Jettime eller någon annat lågprisbolag där man utnyttjar billig personal från baltländerna. Då vill man ha allt från boka resan, flyg med TUI och och bo på TUI hotell. Tippar Ving blir stora segrarna då dom har hela kedjan med allt eget. Trygghet kommer att vara viktigare än någonsin. tror styrelser får inse att köpa billigt är att köpa dyrt i slutändand.
  2. Buss och reseräven: Bra gjort TUI, om det inte blir resa i år så vill man boka sommaren 2022. TUI är alltid högsta klass.