Annons:

Kastanj Collection och SpoilConcept Communication inleder samarbete

Kastanj Collection representerar den nordiska premiummarknaden inom resor, turism och möten och bistår agenter och resebyråer med kvalitetstjänster. För att ytterligare stärka sin position i Norden som agentur och sina internationella kunder har Kastanj Collection inlett ett långsiktigt samarbete med PR- och kommunikationsbyrån SpoilConcept Communication, enligt ett pressmeddelande.

”Med våra nätverk och samlade erfarenheter inom reseindustrin såsom hotell, resorts, restauranger och kulturella destinationer ska vi placera Kastanj Collections kunder top of mind”

Kastanj Collection har inlett ett samarbete med den Stockholmsbaserade PR- och kommunikationsbyrån SpoilConcept Communication, som genom PR-insatser ska positionera bolaget och skapa synlighet för utvalda kunder inom reseindustrin världen över. Syftet och målet är att skapa medvetenhet i Norden om världens mest exklusiva destinationer och öka avkastningen.

– Det som skiljer oss från andra representationsföretag är passionen för detaljer och hur vi använder vår kunskap och erfarenhet. Vi skräddarsyr tillvägagångssätten för våra kunder och framhäver deras styrkor och unika egenskaper gentemot marknaden på ett personligt och effektivt sätt och vi kompromissar aldrig med kvaliteten. Därför föll valet på SpoilConcept vars arbete, strategi och ambitioner matchar våra. Tillsammans kan vi lyfta våra kunder till nya nivåer, säger Jeanette Bolin.

Kastanj Collection, grundat av Jeanette Bolin, har framgångsrikt representerat exklusiva resedestinationer över hela världen sedan starten 2017. Företagets kunder består av internationella resebyråer, hotell och resorts, där Kastanj Collections är länken till nordiska agenter, resebyråer och organisationer. Kastanj Collections affärsidé och uppdrag är att skapa personliga samarbeten och bygga broar genom kvalitativa försäljnings- och marknadsaktiviteter och de erbjuder även sin expertis inom utbildning, förhandling och samarbeten.

SpoilConcept Communication, grundat 2005 av Maria Millqvist, arbetar nationellt och internationellt med kvalitativa PR- och kommunikationsinsatser samt imageskapande event för sina kunder – varumärken inom premiumsegmentet och resesegmentet så som Hotel Diplomat, Villa Dagmar, Ett Hem, SkiStar Lodge Hundfjället, Lufthansa, Qatar Airways, Israeliska turistministeriet och Thailändska turistbyrån för att nämna några.

– Vi är mycket stolta och glada över samarbetet med Kastanj Collection. Med våra nätverk och samlade erfarenheter inom reseindustrin såsom hotell, resorts, restauranger och kulturella destinationer ska vi placera Kastanj Collections kunder top of mind, säger Maria Millqvist ett pressmeddelande.

Kommentarer är stängda.