Natasha Borovic Lindén har en lång bakgrund inom marknadsföring och event. På meritlistan finns exempelvis rollen som Nordisk B2B marknadschef för Viacom där hon ansvarade för varumärkena MTV, Nickelodeon och Comedy Central samt en roll som projektledare och konceptutvecklare på Aller Media i projekt som ELLE Decoration Swedish Design Awards och Cafés Stora Modepris.
”Jag ser fram emot att få vara med och fortsätta den spännande resa som Radisson Hotel Group är inne i. Att vara en del av en hotellkedja som så extraordinärt värnar om gästupplevelsen på alla hotellens plattformar känns oerhört inspirerande. Nu fortsätter ett spännande arbete med att ta relationen med våra gäster till nästa nivå,” säger Natasha Borovic Lindén.
Natasha kommer närmast från en tjänst som marknadsansvarig för Radisson Collection Strand Hotel Stockholm och ett flertal Radisson Blu-hotell i Sverige . Natasha har över 15 års erfarenhet inom kommunikation, marknadsföring, event och client hospitality.
”Vi ser genom att anställa Natasha Borovic Lindén en stor potential att stärka våra varumärken och förhöja vår gästupplevelse på alla plattformar,” säger Ole Sorang.