Annons:

Natasha Borovic Lindén är ny marknadschef på Radisson Hotel Group

”Radisson Hotel Group befinner sig i en spännande tillväxtfas och vi är otroligt glada att förstärka vårt  Norra Europa-team med Natasha som övergripande ansvarig för den svenska marknaden. Med hennes breda kompetens och erfarenhet inom strategisk marknadsföring, kommunikation och events, är vi övertygade om att vi kommer stärka vår position på den svenska marknaden ytterligare”, säger Ole Sorang, Area Marketing Director, Northern Europe för Radisson Hotel Group i ett pressmeddelande.

Natasha Borovic Lindén har en lång bakgrund inom marknadsföring och event. På meritlistan finns exempelvis rollen som  Nordisk B2B marknadschef för Viacom där hon ansvarade för varumärkena MTV, Nickelodeon och Comedy Central samt en roll  som projektledare och konceptutvecklare på Aller Media i projekt som ELLE Decoration Swedish Design Awards och Cafés Stora Modepris.

”Jag ser fram emot att få vara med och fortsätta den spännande resa som Radisson Hotel Group är inne i. Att vara en del av en hotellkedja som så extraordinärt värnar om gästupplevelsen på alla hotellens plattformar känns oerhört inspirerande. Nu fortsätter ett spännande arbete med att ta relationen med våra gäster till nästa nivå,” säger Natasha Borovic Lindén.

Natasha kommer närmast från en tjänst som marknadsansvarig för Radisson Collection Strand Hotel Stockholm och  ett flertal Radisson Blu-hotell i Sverige . Natasha har över 15 års erfarenhet inom kommunikation, marknadsföring, event och client hospitality.

”Vi ser genom att anställa Natasha Borovic Lindén en stor potential att stärka våra varumärken och förhöja vår gästupplevelse på alla plattformar,” säger Ole Sorang.

Kommentarer är stängda.