Annons:

AVIAREPS får två nya uppdrag

Världsturismorganisationen och AVIAREPS tillkännager partnerskap för att stödja en hållbar tillväxt av den internationella turistindustrin i Europa. AVIAREPS har också fått en nygammal kund i Bangkok Airways, enligt ett pressmeddelande.

Bangkok Airways.

Det nordiska samarbetet innebär en expansion av AVIAREPS roll som General Sales Agent för Bangkok Airways till 13 nya marknader.

Med AVIAREPS som sin partner vill Bangkok Airways förbättra sin position på strategiskt viktiga marknader och ge fler kunder enkel tillgång till dess service och reseupplevelse.

AVIAREPS ska tillhandahålla Världsturismorganisationen (Bangkok Airways)-medlemsländer destination-marknadsföring och forskningsstipendier på pro bono-basis för att öka turismen i utvalda länder. 

AVIAREPS samarbetar med UNWTO för att stödja tillväxten av den internationella turistindustrin i utvalda europeiska länder. Samarbetet innefattar tillhandahållande av ett komplett destinationsmarknadsföringspaket och fyra forskningsbidrag till fem länder valda av UNWTO. 

Paketet inkluderar digitala marknadsföringstjänster såsom kampanjwebbplatser, webbinarier, online presskonferenser och virtuella evenemang. Dessutom kommer influencer-marknadsföringstjänster genom AVIAREPS matchningsplattform, Swayfluence, att vara tillgängliga. Mottagare av bidragen kommer också att få djupgående internationell rese- och konsumentforskning. Bidragen kommer att tilldelas av UNWTO, och båda organisationerna är engagerade i att stödja en hållbar tillväxt av turistindustrin.

Om Världsturismorganisationen

Världsturistorganisationen är FN:s organ som ansvarar för att främja ansvarsfull, hållbar och allmänt tillgänglig turism.

Som den ledande internationella organisationen på turismområdet främjar UNWTO turismen som en drivkraft för ekonomisk tillväxt, inkluderande utveckling och miljömässig hållbarhet och erbjuder ledarskap och stöd till sektorn för att främja kunskap och turistpolitik världen över.

UNWTO:s prioriteringar är följande: Integrering av turism i den globala agendan, främjande av hållbar turismutveckling, främjande av kunskap, utbildning och kapacitetsuppbyggnad, förbättring av turismens konkurrenskraft, främjande av turismens bidrag till fattigdomsbekämpning och utveckling samt uppbyggnad av partnerskap.

Kommentarer är stängda.