Letar du efter ett förhållande, kan du tänka dig att matchas ihop med någon du aldrig träffat tidigare och har du möjlighet att åka iväg en vecka i maj för att bo på lyxhotell? Då är Fritidsresors nya reklamkampanj något för dig.
”Love at First Holiday” som kampanjen kallas beskrivs som ett kärleksexperiment där man låter två deltagare testa hur romantiskt Fritidsresors nya koncepthotell Sensimar Resorts faktiskt är.
– Vi har utvecklat ett parhotell med fantastiska förutsättningar för romantik och kärlek. I det här experimentet låter vi två personer som varken är ett par eller känner varandra sedan tidigare testa hotellet för att se om konceptet håller, säger Leyla Öfwerström, informatör på Fritidsresor i ett pressmeddelande.
Experimentet kommer att dokumenteras i sociala medier.
– I dag lägger vi mer tid på Facebook än på TV-tittande, därför kändes det naturligt att köra hela aktiviteten i sociala medier. Vi kommer att låta deltagarna dokumentera sin semester på Facebook och Instagram, säger Leyla Öfwerström.
Resan är mellan den 8 och 15 maj. De som blir utvalda kommer att bo på 5-stjärniga Sensimar Imperial Resort & Spa by Atlantica på Rhodos.
Här kan du läsa mer om experimentet.