Vings senaste nativekampanj har främst producerats av Vings inhouseavdelning och med på ett hörn finns även reklambyrån 13.
– Till den här kampanjen har vi velat ta allt ett steg längre och knyta an till vår produkt och det mervärde man faktiskt får om man bokar en resa med Ving. Vi lyfter fram relevanta budskap på ett lekfullt sätt och fokuserar på att visa upp både unika produkter och vårt breda utbud av såväl kryssningar, sol-och badresor och cityresmål, säger Claes Pellvik, marknadschef Ving i ett pressmeddelande.
Kampanjen smygstartade redan under OS-veckorna sedan när reklamfilmerna började visas i TV4-gruppens kanaler och även i MTG:s kanaler.
Till helgen fortsätter Ving med annonsering i såväl dagstidningar (SvD, DI, GP, DN och Sydsvenskan) som lokal media samt banners.
Bilagor och native-annonsering kommer också att vara en viktig del under kampanjperioden, skriver Ving i ett pressmeddelande.