Annons:

Sembo sponsrar tv-program

Sembo blir ny huvudsponsor till ett populärt underhållningsprogram på tv.

På fredag börjar den nionde säsongen av tv-programmet Let’s dance. I år har programmet en ny huvudsponsor: Sembo.
Sembo hoppas genom sponsorskapet öka kännedomen hos målgruppen. Utöver exponering i tv-programmet under elva veckor kommer Sembo även att synas i TV4:s webbkanaler.
– Vi är mycket glada över sponsorskapet till Let’s Dance. Det är ett perfekt program för oss med sin stora räckvidd och höga kontaktfrekvens i vår målgrupp. Vi har nyligen lanserat en ny logotype och vill därför skapa uppmärksamhet kring ”nya” Sembo. Med sponsorskapet vill vi givetvis inspirera och skapa nyfikenhet kring våra resor och positionera vårt varumärke, säger marknadsföringschef Caroline Willaume.
Utöver det ska domaren Tony Irving göra ett gästspel på Sembos växel och anordna tävlingar under hashtagen #Sembodans via digitala kanaler.

Kommentarer är stängda.

Business Area Manager – Solresor
Sista ansökningsdag:
21 februari 2025
Sydamerikaexperten söker en passionerad resesäljare!
Sista ansökningsdag:
19 februari 2025