I tisdags lanserade Kuoni i Storbritannien en ny linje av livstilsresor och -tjänster. Målet är att nå nya marknader och medlet är bland annat en ny reseshoppingupplevelse, skriver E-tid.
I vissa butiker kommer kläder och lyxaccessoarer för resor designade av Osman Yousefzada, vars kläder bärs av kändisar som Dannii Minogue och Mischa Barton, att säljas under det nya varumärket K by Osman. Detta ingår i en större översyn av detaljhandeln och Kuoni Retail ska bli en ny reseshoppingupplevelse.
En del av upplevelsen Kuoni Retail för kunderna är att välja från en mängd kort för att bestämma vad man vill få ut av sin resa. Korten används sedan av resesäljaren för att utse den bästa resan.
– Kuonis sortiment av livstilssemestrar och -service inspirerades av våra djupgående kartläggningar som visade hur resor påverkar människors relationer, förhoppningar och livsstilsbeslut och framtiden för hållbart resande, säger en talesperson för Kuoni.
Ananea är ett annat varumärke som lanserades. Det är Kuonis samling av miljövänliga hotell, rundresor och volontärresor. Ytterligare ett varumärke är Iconic Places med skräddarsydda självständiga och eskorterade resor. Varumärket Honeymoons & weddings har samtidigt fått en omgörning.
I vissa butiker kommer kläder och lyxaccessoarer för resor designade av Osman Yousefzada, vars kläder bärs av kändisar som Dannii Minogue och Mischa Barton, att säljas under det nya varumärket K by Osman. Detta ingår i en större översyn av detaljhandeln och Kuoni Retail ska bli en ny reseshoppingupplevelse.
En del av upplevelsen Kuoni Retail för kunderna är att välja från en mängd kort för att bestämma vad man vill få ut av sin resa. Korten används sedan av resesäljaren för att utse den bästa resan.
– Kuonis sortiment av livstilssemestrar och -service inspirerades av våra djupgående kartläggningar som visade hur resor påverkar människors relationer, förhoppningar och livsstilsbeslut och framtiden för hållbart resande, säger en talesperson för Kuoni.
Ananea är ett annat varumärke som lanserades. Det är Kuonis samling av miljövänliga hotell, rundresor och volontärresor. Ytterligare ett varumärke är Iconic Places med skräddarsydda självständiga och eskorterade resor. Varumärket Honeymoons & weddings har samtidigt fått en omgörning.