400 000 personer väntas se matcherna på plats i juni när Europas bästa unga fotbollspelare gör upp i U21-EM för herrar. Ännu fler beräknas ta del av aktiviteterna kring fotbollsevenemanget.
– Som huvudsponsor får vi möta våra kunder under festliga former. Samtidigt stödjer vi talangfulla fotbollsungdomar, säger Bassam el Mattar, Fritidsresors Sverigechef.
Sponsorskapet ger Fritidsresor tillgång till aktivitets- och eventytor i arrangörsstäderna. På arenorna blir det reklamskyltar och reklamfilm.
Mästerskapet tar plats i Helsingborg, Halmstad, Malmö och Göteborg.
– Som huvudsponsor får vi möta våra kunder under festliga former. Samtidigt stödjer vi talangfulla fotbollsungdomar, säger Bassam el Mattar, Fritidsresors Sverigechef.
Sponsorskapet ger Fritidsresor tillgång till aktivitets- och eventytor i arrangörsstäderna. På arenorna blir det reklamskyltar och reklamfilm.
Mästerskapet tar plats i Helsingborg, Halmstad, Malmö och Göteborg.