Annons:

Apollo väljer reklambyrån Nord DDB

Apollo fortsätter att gå starkt framåt. 2017 var ett bra försäljningssår och första kvartalet av 2018 visar att man fortsätter öka i antal resenärer, omsättning och vinst. Nu tar man nästa kliv mot att bli Nordens bästa researrangör.

En viktig anledning till att Apollo står så starkt är närheten till sina kunder. Man sätter stor stolthet i att vara en nordisk aktör med lokala kontor som kommunicerar med respektive marknad.

–För oss är det viktigt att vår partner förstår den nordiska marknaden och de skillnader och likheter som finns mellan länderna, där är NORD DDB väldigt starka. Precis som oss har de en organisation där samarbetet mellan de nordiska länderna är centralt. I NORD har vi hittat en långsiktig strategisk partner som vi upplever har god insikt i både vår marknad och våra kanaler. Vårt samarbete ska synas och kännas genom hela kundresan, fortsätter Erika Butterworth.

På NORD DDB är man mycket nöjda med valet som Apollo har gjort:

–Vi är otroligt glada över att få samarbeta med Apollo och komma in i en tid där det händer mycket i hela resebranschen. 2018 kommer att bli ett spännande år i Apollos historia, de har mycket på gång och vår uppgift är att se till att omvärlden märker skillnad, säger Andreas Dahlqvist, Chief Creative Officer på NORD DDB i ett pressmeddelande.

Kommentarer är stängda.