Annons:

Club Eriks gör reklamfilmer med förstagångskryssare

Idag måndag startar Club Eriks kampanj med komikern, programledaren och förstagångskryssaren Jan Bylund med familj. Syftet är att vi vill slå hål på en mängd fördomar om äkta kryssningar, enligt ett pressmeddelande.

Att kryssa har under de senaste 15 åren blivit världens snabbast växande semesterform. Men i Sverige är det än så länge bara en liten del (ca 1 procent) som någon gång varit på en riktig kryssning, enligt vd Tomas Jonsson i ett mejl till Travel News.

Eriks Cruises vill nu tillsammans med Janne Bylund, programledare, komiker och förstagångskryssare och hans familj få med svenskarna på båten och visa vad det innebär att kryssa på riktigt.

Målgruppen är kvinnor cirka 38 år med barn som söker aktiva semestrar.

Kampanjen går på Facebook och Instagram och målet är att nå en halv miljon svenskar.

Kommentarer är stängda.