Hisspitchen för att locka till er en ny kund?
Semestern är den bästa tiden på året. Så låt oss, som verkligen bryr oss och kan, ordna den åt dig. Vi lovar att vi kommer göra vårt bästa för att din upplevelse ska bli precis som du vill ha den; innan, under och efter resan. Vem du än är och var du än vill åka.
Vad är er viktigaste innovation under 2018?
Under året lanserade vi vår nya avdelning som vi kallar Data, Analytics & Machine Learning. Syftet är att bli bättre på att strukturera och analysera data och därmed lära känna våra kunder bättre. Genom att göra det kan vi erbjuda semesterresor som är skräddarsydda för våra kunders behov och preferenser. En bättre kundupplevelse helt enkelt!
Vad tycker ni själva är ert starkaste kort?
TUI har på kort tid blivit ett av de starkaste varumärkena inom resor i Sverige. Det, kombinerat med en hög produktkvalitet, ett stort och allt jämt växande utbud och ett enormt kundfokus tar oss mot att bli det självklara förstahandsvalet på marknaden.
Vilken aspekt kan bli ännu bättre 2019?
Vi förvaltar våra kunders bästa tid på året. Det har vi stor respekt för. Därför ska vi skruva på alla rattar som går för att upplevelsen innan, under och efter resan blir så bra det bara går. Det kan gälla såväl upplevelsen på plats genom att ytterligare höja nivån på service och bemötande som att fortsätta utveckla våra digitala plattformar så att det blir ännu roligare och enklare att hitta den resa just du söker. Allt vi gör utgår från våra kunder och för att deras upplevelse ska bli så bra som möjligt.
Vad är besöksnäringens största utmaning?
Hållbarhet är en stor utmaning. Att lyckas prata om helheten och belysa alla de positiva aspekterna av turism.
Ses vi på Grand Hôtel den 14 februari 2019?
Ja, om vi vinner 😉