Annons:

Fritidsresors nya kampanj: Interaktiv reklamfilm

Fritidsresor lanserar en kampanj med ett nytt grepp: en interaktiv film på Youtube.

I den nya reklamfilmen får tittaren själv styra innehållet genom att välja olika alternativ.
– Det är kul med nya tekniker, och det här är ett sätt för oss att testa oss fram, gå framåt och se var intresset finns, säger Jim Hofverberg på arrangörens informationsavdelning till Dagens Media.
Reklamfilmen handlar om Mauritius och Fritidsresor har själva producerat filmerna med hjälp av Youtubes filmverktyg. Fungerar konceptet blir det fler filmer.
Bakgrunden är att anpassa sig till att den som surfar på internet i dag har allt mindre tid för att ta till sig olika budskap.
– Vi vill försöka korta ner tiden men ändå ge en bred presentation av vår produkt. Den interaktiva filmen blir tillgänglig för fler då man kan välja innehåll och ta del av det man vill, säger Jim Hofverberg.

Kommentarer är stängda.

Business Area Manager – Solresor
Sista ansökningsdag:
21 februari 2025
Sydamerikaexperten söker en passionerad resesäljare!
Sista ansökningsdag:
19 februari 2025