Annons:

Grand Travel Award – Vinnare 2012

Vinnare 2012


HOTELLKEDJA SVERIGE
 
HOTELLKEDJA INTL
 
TURISTLAND
Clarion Hotels
Storsatsar med nya hotell, nu senast i Göteborg, och får en allt tydligare profil för varumärket genom en aktiv bearbetning av resebyråledet. 
  Radisson Blu
Europas mest snabbväxande hotellkedja kombinerar internationell expansion med en stark närvaro på den svenska marknaden
  USA
I en öppen omröstning fick landet 21 procent av alla röster.


 
TURISTBYRÅ
 
TURISTLAND
 
HYRBIL
Danmark
Tydligt närvarande i sitt arbete mot branschen och satsar även hårt på inspirerande och informativ hemsida. 
  USA
I en öppen omröstning fick landet 21 procent av alla röster.
  Europcar
Stärker sin position i Sverige genom stor aktivitet och tydligare profil.


 
CHARTER
 
SPECIALISTARRANGÖR
 
KRYSSNINGAR, INTL
Fritidsresor
Kombinerar starkt varumärke, brett produktsortiment med innovativ marknadskommunikation – och tar hand om sina återförsäljare. 
  Swanson´s
Reseboomen till USA ger vind i seglen för Swanson´s, en stabil leverantör med gedigen kompetens och relation som varumärke.
  RCCL
Hög kvalitet i fartyg och destinationer, mycket aktiv på den nordiska marknaden med varumärken som täcker de flesta kryssningssegment.


 
REDERI
 
TRANSPORT INRIKES
 
FLYG EUROPA
Tallink Silja
Har lett förnyelsen på marknaden de senaste åren med nya fartyg och destinationer och satsar hårt på marknadsföring. 
  Malmö Aviation
Deras unika affärsresekoncept har gett lönsamhet även i tuffa tider och storsatsar på Bromma flygplats som inrikesnav.
  SAS
Satsar offensivt med nya Europalinjer och kombinerar det med hög punktlighet och service, mot slutkund och återförsäljare.


 

Kommentarer är stängda.