SLH är en portfölj med över 600 oberoende lyxiga boutiquehotell i 90 länder. De förenas av ett gemensamt engagemang för exceptionell service och varje hotell erbjuder en unik och intim gästupplevelse i vackra och karaktärsfulla lokaler.
Partnerskapet gör det möjligt för SLH:s portfölj att effektivisera merförsäljning och samla in gästinsikter från före till efter vistelsen.
Jesper Jørgensen, marknadschef för Norden, DigitalGuest i ett pressmeddelande: ”Med DigitalGuest kan SLH-hotell sömlöst utvidga sitt unika varumärke och sin identitet till den digitala sidan av gästresan och förbättra premiumupplevelsen genom att göra conciergetjänster och erbjudanden mer synliga – allt utan att gästerna behöver ladda ner några appar.”
Richard Hyde, Chief Operating Officer, Small Luxury Hotels of the World, säger i ett pressmeddelande: ”Vi strävar efter att hitta de bästa partnerna som delar vår vision om enastående gästfrihet.”