Tv-serien Färjan som spelas in på Viking Lines kryssningsfartyg M/S Viking Cinderella har blivit en tittarsuccé och lett till ökade passagerartal.
Sveriges Reklamförbund tilldelar nu tv-serien Guldägget i Titan-kategorin, som syftar till att premiera nytänkande inom kommunikation. Viking Line tog emot ägget tilldammans med produktionsbolaget Stockholm-Köpenhamn, pr-byrån Agency och Kanal 5.
Juryns motivering löd: ”Genom att släppa kontrollen över sin egen produkt och betona de
egenskaper som konkurrenterna desperat försöker dölja, har årets titanvinnare vunnit människors hjärtan och blivit en självklar del av populärkulturen.”
Sveriges Reklamförbund tilldelar nu tv-serien Guldägget i Titan-kategorin, som syftar till att premiera nytänkande inom kommunikation. Viking Line tog emot ägget tilldammans med produktionsbolaget Stockholm-Köpenhamn, pr-byrån Agency och Kanal 5.
Juryns motivering löd: ”Genom att släppa kontrollen över sin egen produkt och betona de
egenskaper som konkurrenterna desperat försöker dölja, har årets titanvinnare vunnit människors hjärtan och blivit en självklar del av populärkulturen.”