“Scandic Go står för smarta lösningar i attraktiva citylägen till ett bra pris”
– Jag ser fram emot att låta våra gäster uppleva en modern och intuitiv hotellupplevelse där du kan beställa frukost dygnet runt, checka in och ut genom självbetjäning, nyttja smarta faciliteter som tvättmaskin eller varför inte köpa med dig en keps, picknickfilt eller en fantastiskt god sommarbowl för soliga dagar i Rålambshovsparken, säger Sara Wiberg, Marketing Manager, Scandic Go i ett pressmeddelnade.
Scandic Go står för smarta lösningar i attraktiva citylägen till ett bra pris. Varumärket är bolagets steg in det snabbväxande ekonomisegmentet och hotellet på Kungsholmen är Scandics andra i ordningen med 234 rum och 511 bäddar. Näst på tur står Scandic Go i Uleåborg och Helsingfors.
– Vi fortsätter expandera Scandic Go i en tid där vårt nya varumärke tagits emot med entusiasm och nyfikenhet av både gäster och samarbetspartners, vilket känns fantastiskt. Jag ser fram emot att fortsätta denna resa med fler Scandic Go på sikt, både i Sverige och på våra nordiska marknader, säger Peter Jangbratt, Landschef Scandic Sverige i ett pressmeddelande.